Convocatòria de concurs a places de professorat tutor per al curs 2025-2026
De conformitat amb el que s’estableix al capítol II del Reglament de selecció de professorat tutor de la UNED, concessió i revocació de la venia docendi i vinculació amb els centres associats, la Junta Rectora del Consorci Universitari Centre Associat a la UNED de la Província de Barcelona ha resolt convocar a concurs públic de mèrits les places de professorat tutor que es relacionen a l’annex I, segons les bases de la convocatòria:
Publicació de la convocatòria: 14 de febrer de 2025
Data | Descripció | Descarrega’t el document |
Termini de presentació de sol·licituds Del 17 al 26 de febrer |
Les sol·licituds es presentaran a través de la Seu electrònica de la UNED: (https://sede.uned.es/). El formulari de sol·licitud es troba disponible en el procediment denominat “Selecció de professorat tutor de la *UNED”, dins de la categoria Procediments per als Centres Associats i professorat tutor de la UNED. | ![]() |
Fins al 7 de març | Publicació de la relació provisional de les persones admeses i excloses | ![]() |
Del 10 al 21 de març |
Termini per esmenar Es realitzarà a través de la Seu electrònica de la UNED: https://sede.uned.es/ |
|
Fins al 4 d’abril | Publicació de la relació definitiva de les persones admeses | ![]() |
Fins al 22 de maig |
Publicació de la relació provisional de les persones concursants seleccionades i publicació de les actes de les comissions de selecció |
![]() |
Abans de l’1 d’octubre |
Publicació de la relació definitiva de les candidatures seleccionades |
![]() |
Documents | ||
Calendari | ![]() |
|
Reglament de selecció Professorat Tutor | ![]() |
|
Annex I: Relació de places | ![]() |
|
Annex II: Currículum | ![]() |
|
Annex III: Barem | ![]() |
|
Actes | ![]() |
|
Composició de les Comissions de selecció | ![]() |
Les places de la convocatòria, a més de l’atenció telemàtica, s’impartiran presencialment a la corresponent seu del Centre Associat de Barcelona.